AdministratorZugdidi, GeorgiaLEPL Zugdidi muncipality village Chkhoria public school
Svitlana LenarskaAdministratorCherkasy, UkraineCherkasy Collegium "Berehynia"
"Let's celebrate Easter together!"
About the project
1. Making Easter cards and sending them to each other;
2. Cooking traditional Easter dishes and creating a cookery book of Easter dishes from our countries;
3. Sharing knowledge about customs and traditions connected with Easter in our countries;
4. Exchanging opinions about celebrating Easter in our families.
5. Making special decorated candles.
We'll create presentations to introduce our Easter traditions to others. Children and teachers from different European schools will make Easter cards. Photos of the activities, methods and the products of activities will be uploaded on the TwinSpace and twinblog .
2.To improve English language skills an and competences.
3.To raise cultural awareness
4.To develop feelings of respect and appreciation of traditional values.
5.To introduce our Easter traditions to others and to learn how Easter is celebrated in different European countries.
6.To develop students' creativity and artistic skills.
7. To increase curiosity about other countries
9.To make Easter decorations and cards with Easter wishes in mother tongue and in English.
Each group of students will make Easter decorations or cards with Easter wishes in their own language and in English.
Stage 1: February, 15 – February, 25 – Introduction of project teams.
Stage 2: February, 26 - March, 20 – Preparation of Easter cards and greetings.
Stage 3: March, 15 – April, 20 – Preparation of a cookery book of Easter dishes from our countries and description of customs and traditions of celebrating Easter.
http://online.fliphtml5.com/rybhm/rnhr/
პროექტის სახელწოდება: : „მოდით ერთად აღვნიშნოთ აღდგომა!“
პროექტის ხელმძღვანელები: 1.სსიპ ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჩხორიის საჯარო სკოლის /რუსული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი/ / საქართველო / 2. თანაავტორი-----სვეტლანა ლინარსკაია -- ჩერკასი, კოლეჯი „ ბერეჰინია’ / უკრაინა/
პროექტის იდეა:
მოსწავლეები არ იცნობენ სხვადასხვა ქვეყნების სააღდგომო ტრადიციებსა და ადათ-წესებს. ა) პრობლემის განსაზღვრა (იდენტიფიკაცია) და მისი აქტუალობის დასაბუთება პროექტში ჩაერთვება სხვადასხვა ასაკობრივი ჯგუფის მოსწავლე, ისწავლიან პროექტზე მუშაობას. მოახერხებენ თავისუფალი დროის გონივრულად განაწილებას. უკეთ გაეცნობიან სხვადასხვა ქვეყნების სააღდგომო ტრადიციებსა და ადათ-წესებს. გაიუმჯობესებენ ინგლისურენოვან უნარებს და კომპეტენციებს. კიდევ უფრო მეტად დაეუფლებიან კომპიუტერს და მიეჩვევიან ისტ-ის ინსტრუმენტები 2-ის ინტენსიურად გამოყენებას სასწავლო პროცესში. განუვითარდებათ შემოქმედებითი და ტრადიციული ფასეულობებისადმი პატივისცემისა და დაფასების გრძნობის უნარი, გაეზრდებათ ცნობისმოყვარეობა სხვა ქვეყნებთან მიმართებაში.
პროექტის მიზანი - მოსწავლეები გაეცნობიან თუ როგორ ხვდებიან უფლის აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაულს ევროპის სხვადასხვა ქვეყნებში, რა საინტერესო და უჩვეულო წეს-ჩვეულებებით გამოირჩევა თითოეული ქვეყანა .რა ტრადიციულ სააღდგომო კერძებს ამზადებენ და გააცნობენ სხვებს საკუთარი ქვეყნის სააღდგომო ტრადიციებს. წარადგენენ საკუთარ თავს, სკოლას, ქალაქს, ქვეყანას. შექმნიან კულინარიული კერძების წიგნს, ნახატებს, პრეზენტაციებს, გადაიღებენ ფოტოებს, გამოუშვებენ კედლის გაზეთებს. დაამზადებენ მისალოც ბარათებს და გაუგზავნიან ერთმანეთს.
პროექტის განხორციელების გზები -
პირველი ეტაპი---პროექტის მონაწილეები დაიყოფიან ჯგუფებად და მოხდება შესასრულებელი ფუნქციების გადანაწილება ისე, რომ წარმოჩნდეს ყოველი წევრის ძლიერი მხარე.სამუშაო გადანაწილდება შესაძლებლობებისა და ინტერესების მიხედვით. ჯგუფის წევრები წარადგენენ საკუთარ თავს.
პირველი ჯგუფი --
წარადგენს ინფორმაციას სკოლის, ქალაქისა და ქვეყნის შესახებ.
მეორე ჯგუფი-
წარადგენს ინფორმაციას ჩვენი ქვეყნის სააღდგომო წესჩვეულებებისა და ტრადიციების შესახებ ( კერძების შესახებ ) სხვადასხვა ინსტრუმენტების გამოყენებით.
მესამე ჯგუფი :
შექმნიან ნახატებს, პრეზენტაციებს, გადაიღებენ ფოტოებს, გამოუშვებენ კედლის გაზეთებს.
მეორე ეტაპი : დაამზადებენ მისალოც ბარათებს და გაუგზავნიან ერთმანეთს. თითოეული ჯგუფი მოძიებული მასალების დახმარებით გააკეთებს კომპიუტერულ ვერსიას და მოახდენს პრეზენტაციას პედაგოგების, მოსწავლეებისა და მშობლებისთვის. მოხდება თითოეული ჯგუფიდან ერთ–ერთი მოსწავლის შერჩევა ( ამაზე თავად ჯგუფები შეთანხმდებიან ვინ მოახდენს პრეზენტაციას ) , რის შემდეგაც გაიმართება დისკუსიები და მოხდება შესრულებული სამუშაოს შეფასება. მონაწილეთა ასაკი/კლასი:14-16 წელი// მე-8-მე-10 კლასები
ვადები/ხანგრძლივობა: 3 თვე
სამუშაო ენა : რუსული, ქართული , ინგლისური
მოსალოდნელი შედეგები :
ჩვენი ევროპელი თანატოლები მიიღებენ ამომწურავ ინფორმაციას ჩვენი ქვეყნის სააღდგომო ტრადიციებისა და ადათ-წესების შესახებ. გაიგებენ თუ როგორი მდიდარი კულტურისა და ტრადიციების მატარებელია ჩვენი ქვეყანა . მოსწავლეები წარადგენენ საკუთარ თავს და გაეცნობიან ერთმანეთს. შრომა ამაოდ არ ჩაივლის, შექმნიან ნახატებს, ვიდეორგოლებს ან სლაიდშოუებს საკუთარი ქვეყნის, მშობლიური ქალაქისა და სკოლის შესახებ, სხვადასხვა ვებ – ინსტრუმენტების გამოყენებით. მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდებათ გუნდური მუშაობის, ინფორმაციის კომპიუტერში შეტანის უნარ-ჩვევები. სარგებელი სხვებისთვის: ინტერნეტის, Twinspace-ის , ისტ-ის გამოყენებით , სასკოლო გამოფენების საშუალებით ევროპის სხვადასხვა ქვეყნის მოსწავლეებს მიაწვდიან ინფორმაციას საქართველოში არსებული სააღდგომო ტრადიციებისა და ადათ-წესების შესახებ. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი : უცხ.ს.VI.20. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ცოდნის საგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება. უცხ.ს.VII.14. მოსწავლეს შეუძლია წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო. უცხ.ს.VII.15. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისას ფუნქციურად იყენებს ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს. ქართული-მოიძიებენ ინფორმაციას თავიანთი ქვეყნის სააღდგომო ტრადიციებისა და ადათ-წესების შესახებ ‘ ინგლისური , რუსული : თარგმნიან ინგლისურ და რუსულ ენაზე ისტორია--გაიღრმავებენ ცოდნას თავიანთი ქვეყნის სააღდგომო ტრადიციებისა და ადათ-წესების შესახებ; ხელოვნება: შექმნიან ნახატებს, ვიდეორგოლებს; ისტი: ინსტრუმენტები 2-ის ინტენსიურად გამოყენება სასწავლო პროცესში. რესურსები: ,ფოტოაპარატი, ინტერნეტი, ვიდეოკამერა, ალბომი. პროექტი განხორციელდება სკოლაში არსებული რესურსების გამოყენებით. მიმდინარეობის მონიტორინგი პროექტის მიმდინარეობის შესახებ შიდა მონიტორინგს განახორციელებს პროექტის ხელმძღვანელი, ხოლო გარე მონიტორინგს განახორციელებს პროექტის ხელმძღვანელი და პროექტის თანაავტორი. პროექტის შეფასების სავარაუდო კრიტერიუმები: პროექტის მიზანი და პრობლემის დასახვა პროექტის მიზნისა და პრობლემის აქტუალობა პროექტის სასწავლო დისციპლინებთან კავშირი და მასში სხვადასხვა დისციპლინების ინტეგრირება თეორიული ცოდნის პრაქტიკული გამოყენების უნარის საჭიროება სამუშაოს ორგანიზებულობა და გუნდში შრომის განაწილება კვლევის ეფექტურობა, დასკვნების სიახლე და კვლევის ადეკვატურობა პროექტის შედეგების სარგებლიანობა სხვათათვის შექმნილი პროდუქტი პროექტის ორიგინალობა და შემოქმედებითობა
პროექტის რეფლექსია
მოსწავლეებს დაურიგდათ ინდივიდუალური კითხვარები, რომლის საშუალებითაც
შეაფასეს საპროექტო ინიციატივა, გაამდიდრეს საკუთარი იდეებით და განსაზღვრეს საკუთარი
როლი პროექტის განხორციელებაში. მას შემდეგ , რაც მოსწავლეებმა შეავსეს კითხვარები,
გავმართეთ მასწავლებლებისა და მოსწავლეების ერთობლივი დისკუსია. შევქმენით პროექტის
გეგმა. ამგვარად შემუშავებული პროექტის გეგმაში ჩავრთეთ მე-8-მე--- 10 კლასის მოსწავლეები
, მაქსიმალურად გავითვალისწინეთ მათი აზრი ,რაც გაზრდის მათ პასუხისმგებლობას და აუმაღლებს
სწავლის მოტივაციას. იგივე ეტაპი გაიარეს უკრაინელმა მოსწავლეებმა .ორივე გუნდი შევთანხმდით
პროექტის მიზანზე, აქტივობებზე, მუშაობის პირობებზე და სავარაუდო შედეგებზე და ავტვირთეთ
ჩვენი პროექტი. პროექტის გამოქვეყნების შემდეგ სამუშაო განაწილდა შესაძლებლობებისა
და ინტერესების მიხედვით. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები განაწილდა ისე, რომ ყოველი
წევრის ძლიერი მხარე წარმოჩენილ იყო. მუშაობის პროცესი დაიყო ეტაპებად მოსწავლეთა შესაძლებლობებისა
და ინტერესების მიხედვით. თითოეულ ჯგუფს მიეცა სხვადასხვა ტიპის დავალებები. პროექტზე
მუშაობის პროცესში გამოიკვეთა მოსწავლეთა საბაზისო ცოდნა : კვლევის, ინტერნეტში მუშაობის,
ტექსტის დამუშავების ,პრეზენტაციის მომზადების უნარ–ჩვევები. პირველ ეტაპზე თითოეული
ჯგუფის წევრს დაევალა საკუთარი თავის წარდგენა. პირველ ჯგუფს მიეცა დავალება-- წარედგინათ
ინფორმაცია საკუთარი სკოლის, ქალაქისა და ქვეყნის შესახებ. მეორე ჯგუფს -- დაევალა
ინფორმაციის წარდგენა ჩვენი ქვეყნის სააღდგომო წეს-ჩვეულებებისა და ტრადიციების შესახებ
( კერძების შესახებ ) სხვადასხვა ინსტრუმენტების გამოყენებით. ) მესამე ჯგუფს -- ნახატების,
პრეზენტაციების შექმნა . ფოტოების გადაღება, კედლის გაზეთების გამოშვება. მეორე ეტაპი
: ჯგუფის ყველა წევრს დაევალა მისალოცი ბარათების დამზადება და უცხოელი მეგობრებისთვის
გადაგზავნა. თითოეული ჯგუფს დაევალა ასევე მოძიებული მასალების დახმარებით კომპიუტერულ
ვერსიის მომზადება და პრეზენტაციების მოწყობა პედაგოგების, მოსწავლეებისა და მშობლებისთვის.
თითოეული ჯგუფიდან ერთ–ერთი მოსწავლის შერჩევა ( ამაზე თავად ჯგუფები შეთანხმდებიან
ვინ მოახდენს პრეზენტაციას ) , დისკუსიის გამართვა და შესრულებული სამუშაოს შეფასება.
პროექტის განხორციელების დროს გამოიკვეთა შემდეგი ხელისშემშლელი ფაქტორები/შესაძლო
რისკები-- ნაკლები მოტივაცია, ტექნიკური შეფერხება, სიმორცხვე, შიში , აზრთა სხვადასხვაობა.
პროექტი განხორციელდა სკოლაში არსებული რესურსების დახმარებით. პროექტის განხორციელების
პროცესში შედგენილ იქნა მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი . დაკვირვების საგანი კომენტარები
შედგა თუა არა თანამშრომლობა ჯგუფში ჯგუფში თანამშრომლობა შედგა , თითოეულ ჯგუფში გამოიკვეთა
ლიდერი .გადანაწილდა მოვალეობები/ ვინ , რას და როდის გააკეთებდა, შეირჩა კონკრეტული
საქმიანობის შედეგებზე პასუხისმგებელი პირი იყვნენ თუ არა მოსწავლეები მოტივირებულნი
და რამ განაპირობა მოტივაცია მოსწავლეების მოტივაცია განაპირობა მათმა დაინტერესებამ
ევროპის ქვეყნების სააღდგომო ტრადიციებით და სურვილმა მიეღოთ ხარისხის ნიშანი. აგრძელებდნენ
თუ არა მოსწავლეები მუშაობას გაკვეთილების შემდეგ გაკვეთილების შემდეგ მოსწავლეები
ისტის კაბინეტში აწარმოებდნენ კვლევა–ძიებით მუშაობას მიცემული დავალებების მიხედვით.
ჰქონდა თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატური და საქმიანი ხასიათი.
ეს შეხვედრები იყო სისტემატური და საქმიანი იყვნენ თუ არა ჯგუფში პასიური მოსწავლეები
და რა იყო მათი პასიურობის მიზეზი ჯგუფში აღმოჩნდნენ პასიური მოსწავლეები, მასწავლებელი
გრძნობდა როდის იყო საჭირო ჩარევა , ახდენდა პროვოცირებას მათი პასიური მდგომარეობიდან
აქტიურ მდგომარეობაში გადასაყვანად. მაგალითად : გაურბოდნენ პასუხისმგებლობას. მწირი
ინფორმაცია ჰქონდათ სააღდგომო ტრადიციების შესახებ. იმოქმედა თუ არა პროექტის განხორციელების
პროცესმა მათ მოსწრებაზე ( თუ –კი, მიუთითეთ კონკრეტული მაგალითები) პროექტის განხორციელების
პროცესში მოსწავლეებმა გაიმდიდრეს ცოდნა სააღდგომო ტრადიციების შესახებ. გაიმდიდრეს
ლექსიკური მარაგი. განუვითარდათ პრეზენტაციის უნარ–ჩვევები. ხდებოდა პროექტის შუალედური
შეფასება/მონიტორინგი, რომლის წარმოებაც დაგვეხმარა მუშაობის პროცესში დაშვებული შეცდომების
დანახვაში და მათ გამოსწორებაში, დასახული ამოცანების ადაპტირებაში. თითოეულმა ჯგუფმა
მოიპოვა საინტერესო ინფორმაცია, დახვეწეს თავიანთი პრეზენტაციები და მოახდინეს მოძიებული
მასალების პრეზენტაცია. პრეზენტაციისას მათ გამოავლინეს წარმოდგენილი მასალების ცოდნა,
არგუმენტირების, დასკვნის გამოტანისა და აუდიტორიასთან კომუნიკაციის უნარ–ჩვევები.
მათ განუვითარდათ ურთიერთთანამშრომლობისა და კვლევის უნარი. თვით სწავლაში ჩამორჩენილი
მოსწავლეებიც აქტიურად ჩაებნენ მუშაობაში . იღებდნენ ფოტოსურათებს და ვიდეოს. მოსწავლეებმა
დაამზადეს მისალოცი ბარათები, გამოუშვეს კედლის გაზეთები. შექმნეს „ ვიდეორგოლები“,
ნახატები . ვფიქრობ რომ დასახული მიზნების განხორციელება შევძელით. პროექტის განხორციელებაში
ხელის შემშლელი ფაქტორი იყო ენობრივი ბარიერი. სამწუხაროდ ვერ მოხერხდა დამზადებული
მისალოცი ბარათების ფოსტით გადაგზავნა, მაგრამ შევქმენით ვირტუალური მისალოცები. ინტერნეტის,
Twinspace-ის , ისტ-ის გამოყენებით , სასკოლო გამოფენების საშუალებით ევროპის სხვადასხვა
ქვეყნის მოსწავლეებს მიეწოდათ ინფორმაცია საქართველოში არსებული სააღდგომო ტრადიციებისა
და ადათ-წესების შესახებ. შეიქმნა ელექტრონული წიგნი სააღდგომო კერძების დამზადებაზე.
( რეცეპტები ) .განსაკუთრებით იხალისეს მოსწავლეებმა სკოლის ეზოში კვერცხის შეღებვის
აქტივობით და ნასიამოვნები დარჩნენ შეღებილი კვერცხების სოციალურად დაუცველებისათვის
გადაცემით .პროექტის განხორციელების პროცესში დამატებულ იქნა თანაავტორის მიერ ორი
აქტივობა, რომელიც ითვალისწინებდა თანამშრომლობას. რომლის შედეგადაც შეიქმნა სხვადასხვა
ქვეყნის მოსწავლეების მიერ მოხატული ერთი დიდი კვერცხი. ძალიან სახალისო გამოდგა მეორე
აქტივობაც-- აღდგომასთან ასოცირებული სამი სიტყვის მოფიქრება. პროექტზე მუშაობისას
დასახული პრობლემის გადაჭრის გზების ძიების პროცესში მოსწავლეებმა ნათლად დაინახეს
, რომ საჭიროა უფრო ფართო აზროვნება, ცოდნა და სხვადასხვა საგანში მიღებული ცოდნის
ურთიერთკავშირი. ისტი-ს გამოყენებამ ხელი შეუწყო მოსწავლეთა ცოდნის კონსტრუირებას და
კლასგარეშე სწავლას. ისტ-ის გარეშე ვერ შეიქმნებოდა ელექტრონული რესურსები და ვერ მოხერხდებოდა
ფართო საზოგადოებისათვის მათი გაცნობა და აზრის გაზიარება. ისტ-ის გამოყენებით
პროექტის ფარგლებში შექმნილი ელექტრონული მასალები აიტვირთა Twinspace-ზე. პროექტის
საბოლოო შეფასებამ მოგვცა საშუალება დაგვენახა განხორციელებული პროექტის ძლიერი და
სუსტი მხარეები. ჩვენი კოლეგებისთვის საინტერესო აღმოჩნდა ჩვენს მიერ განხორციელებული
პროექტი და გამოითქვა სურვილი , რომ უფრო სისტემატიური ხასიათი მიეცეს მსგავსი პროექტების
შემუშავებას. პროექტში მონაწილეობდა 15 ქვეყანა. პროექტის სამმა მონაწილემ მიიღო ხარისხის
ნიშანი . სსიპ ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჩხორიის საჯარო სკოლის რუსული ენისა
და ლიტერატურის მასწავლებელი ლულა ხვიჩავა 2019 წ. 29 ოქტომბერი
პროექტის სახელწოდება:
„გადაამოწმე ,სანამ გამოაქვეყნებ!“...
პროექტის მიზანი:
მოსწავლეთა
ცნობიერების ამაღლება მედიაწიგნიერების, კიბერუსაფრთხოებისა და საავტორო უფლებების
შესახებ.გაცნობიერება
იმისა,რომ ვტოვებთ უზარმაზარ ციფრულ კვალს.
მოსწავლეებში 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების
განვითარება .როგორიცაა გუნდური მუშაობა და თანამშრომლობა,პასუხისმგებლობის გაზიარება
სასწავლო პროცესში,სხვადასხვა კომპიუტერულ პროგრამებში მუშაობა და ციფრული წიგნიერებისა
და ისტ უნარების განვითარება.ტოლერანტული გარემოს შექმნა.სხვადასხვა საგნებიდან მიღებული
ცოდნისა და უნარების ინტეგრირება (ხელოვნება ,ინგლისური ენა,ისტი ) მიღებული ცოდნისა
და უნარების გამოყენება ერთი სიტუაციიდან მეორეში.კარგი პრაქტიკის მიღებით,თანამშრომლობით,გამოცდილების
და იდეების გაზიარებით მოსწავლეები მივლენ იმ დასკვნამდე,რომ ინფორმაციის გადამოწმება
არის მთავარი საკითხი.
მოსწავლეები წარადგენენ საკუთარ თავს, უამბობენ ერთმანეთს თავიანთი სკოლის,ქვეყნის,ქალაქის ან სოფლის
შესახებ. შექმნიან ვიდეოებს,პლაკატებს,პოსტერებს,ნახატებს სხვადასხვა კომპიუტერული
პროგრამების გამოყენებით.
შეიქმნება პროექტის ბლოგი,სადაც განთავსდება მოსწავლეთა
ნამუშევრები,გამოიყენებენ ინგლისურს,როგორც
რეალური კომუნიკაციის საშუალებას.
პროექტის აღწერა:
პროექტის ხელმძღვანელმა ყველა მონაწილე ქვეყნების მასწავლებლებთა
გამართა ონლაინ შეხვედრა და გავაცნო პროექტის მიზნები.შემდგომ ჩვენ მოსწავლეებს გავაცანით
პროექტის გეგმა.მოსწავლეებს მიეცათ უფლება შემოეთავაზებინათ თავიანთი იდეები.ჩვენ შევაჯერეთ
ეს იდეები და ერთი საუკეთესო იდეა შევთავაზეთ პროექტის ხელმძღვანელს,რომელიც გათვალისწინებულ
იქნა გეგმაში.გადავანაწილეთ ფუნქციები მოსწავლეთა ინტერესებისა და შესაძლებლობების
მიხედვით.შეირჩა ერთი მოსწავლე ადმინისტრატორი.პროექტში მონაწილე ქვეყნებმა წარმოადგინეს
თავიანთი ლოგოები პროექტის თემაზე.ხმის მიცემით შეირჩა საუკეთესო ლოგო და განთავსდა მთავარ გვერდზე.პარტნიორმა სკოლებმა ასევე შექმნეს
პროექტის რუკა,წარმოადგინეს სკოლები,ქვეყნები,შექმნეს ონლაინ თამაშები ციფრული
ტექნოლოგიების დახმარებით.იყო შეხვედრები ჩატში,ონლაინ ჩართვები,კონფერენციები.პირველ
თამაშში (KAHOOT
)ჩვენმა მოსწავლემ სხვადასხვა ქვეყნებიდან მონაწილე
73 მოსწავლეს შორის პირველი ადგილი მოიპოვა,მეორე თამაშში მესამე ადგილი.ავღნიშნეთ
ინტერნეტუსაფრთხოების დღე,eTwinning-ის
დღე.
შედეგი:
მოსწავლეებს განუვითარდათ ჯგუფური მუშაობის,კვლევის,კრეატიულობის,თანამშრომლობისა
და პრობლემების გადაჭრის უნარები.მოსწავლეებმა შეძლეს ახალი ცოდნის აგებაწინა ცოდნისა
და გამოცდილების საფუძველზე.ინგლისურში გაიუმჯობესეს წერის,კითხვისა და საუბრის უნარები.დაეუფლნენ
სხვადასხვა კომპიუტერულ პროგრამებს.აუმაღლდათ ცნობიერება მედიაწიგნიერების შესახებ.დაეუფლნენ
ცრუ ინფორმაციის გადამოწმების უნარ-ჩვევებს.ითანამშრომლეს პარტნიორ სკოლებთან.საერთაშორისო
გუნდთან თანამშრომლობით შედგა ონლაინ კონფერენცია.გაიმართა
შეხვედრები ჩატში.მოსწავლეებმა შექმნეს ვიდეორგოლები,მიიღეს მონაწილეობა CODE WEEK აქტივობებში.ჩაწერეს
ოფიციალური ინტერვიუ ინგლისური ენის მასწავლებელთან.შექმნეს აკროსტიხი,პოსტერები.
https://www.canva.com/design/DAE_fWfkS_M/2CFor9hhVyA9QESJH9pzwQ/edit?utm_content=DAE_fWfkS_M&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
https://ar.padlet.com/Huda2022/q78mfj6dce35b1aq
http://linoit.com/users/hudaalhwaiti/canvases/Final%20Student%20Conference
https://twinspace.etwinning.net/203924/pages/page/2082092
https://twinspace.etwinning.net/203924/pages/page/2092718
https://twinspace.etwinning.net/203924/pages/page/1912616
https://padlet.com/halsalem094/msou8zwteolboj7x
https://ar.padlet.com/osamahw33/uoz4flnl4qvr6hwk
https://twinspace.etwinning.net/203924/pages/page/1841005
https://twinspace.etwinning.net/203924/pages/page/1840997
https://twinspace.etwinning.net/203924/pages/page/2065598
https://twinspace.etwinning.net/203924/pages/page/1836019
https://twinspace.etwinning.net/203924/pages/page/1836019
https://www.youtube.com/watch?v=bZ9yUg_mgjo
http://https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=28ff5411a9d8
https://im-a-puzzle.com/share/4610b550fa34fb9.jpg
https://scratch.mit.edu/projects/623291127/editor
https://scratch.mit.edu/projects/623291127/editor
https://read.bookcreator.com/Qn8KB.../uyq0xCEUQHmfdWLScbWDUg
https://www.youtube.com/watch?v=9ZpjBkbjhqs
https://www.youtube.com/watch?v=ORtnC_bDE5o
Project members (20)
Fatime Abay
Huda Alhwaiti (Founder)
Art, Biology, Chemistry, Technology
Huda Alsalem (Founder)
Art, Astronomy, Biology, Chemistry, Citizenship, Classical Languages (Latin & Greek), Cross Curricular, Design and Technology, Drama, Economics, Environmental Education, Ethics, European Studies, Foreign Languages, Geography, Geology, Health Studies, History, History of Culture, Home economics, I am not teaching, Informatics / ICT, Language and Literature, Law, Mathematics / Geometry, Media Education, Music, Natural Sciences, Philosophy / Logic, Physical Education, Physics, Politics, Pre-school Subjects, Primary School Subjects, Psychology, Religion, Social Studies / Sociology, Special Needs Education, Technology
Lula Khvichava
LEPL Zugdidi muncipality village Chkhoria public school, Zugdidi, Georgia
Foreign Languages, Language and Literature
Make sure... check... before you post
About the project
In the age of information technology, where students participate in online activities intensely, leaving a huge amount of digital footprint that they were not aware of.
Our awareness project was created to make our students realize their growing digital footprint, take advantage of the positive aspects of the Internet, make them think critically, acquire skills in information and communication technology in order to keep abreast of the latest developments, and protect them from cyberbullying in the world
The Internet is a great medium for communication and knowledge but it is also a dangerous place to expose one's private life. Students will be able to think about this and find ways to surf the web safely, learn about their own cyber security and be vigilant.
The project also aims to train students in 21st century skills, “media culture and disinformation” and digital game design, and encourage appropriate dissemination of digital tools in classrooms and eTwinning projects.
ــRaising awareness of the use of Web2 tools in education and the digital footprint
ــRaising awareness of media literacy and misinformation
- Promote awareness of electronic safety rules and copyright rules.
ــDevelop a spirit of openness to cultures on the basis of teamwork
ــImproving critical thinking and other twenty-first century skills.
ــDevelop communication, digital and self-management skills
ــRaising awareness of the importance of digital games and game production
ــImprove their English language skills such as speaking, writing and reading
Work on the project will start in early November and continue until May
Dividing roles and assigning tasks between schools during a specific period of time within a specific and clear plan to achieve the goals
Studies and Research: The tasks will be student-based and they will work in teams so that each team works to research concepts related to media education (digital citizenship, disinformation, etc.).
- Students prepare electronic notes (their daily habits), what should be done and what should not.
Creating a collaborative website for teachers and students to publish their work
Conducting a workshop on the Zoom program on electronic bullying.
Holding a meeting on the day of electronic safety and a work and a questionnaire.
There will be a forum discussing safety methods and erasing the media media
Student conference to present research.
Participants will fill out a project evaluation form.
Preparing an e-book on digital game design by teams (game planning team, analysis team, etc)
It will increase students' awareness of internet security
Partners build handouts across different cultures that help build a healthy digital environment.
Spreading the spirit of collaborative work among partners
Raising awareness of their online safety and digital footprint, encouraging collaboration among students and developing team spirit
Creating an educated generation capable of communicating using English and social media
Prepare brochures, e-book, presentations, advertisements and story on digital footprint
Promote final products resulting from collaborative work with eTwinning partners
Increase respect for different cultures and languages.
A guidebook for parents with tips for safety measures
The ability to develop generations who are more understanding and better able to distance themselves from everything that leads to
being harmed
Create an e-book for participating schools
ـ
პროექტის სახელწოდება: „ერთად დაბინძურებისგან...თავისუფალი გარემოსკენ !“
პროექტის მიზანი:
კლიმატის
ცვლილებებისა და მისი შედეგების შესახებ
ინფორმირებულობის ამაღლება, რადგან დაბინძურება ერთ – ერთი ყველაზე დიდი პრობლემაა
მსოფლიოში, სწორი პრაქტიკის მიღებით, თანამშრომლობით, გამოცდილებისა და იდეების
გაზიარებით მოსწავლეები მივლენ იმ
დასკვნამდე, რომ კლიმატის ცვლილება
მთავარი საკითხია და იფიქრებენ იმ გარემოსდაცვითი საკითხების
შესახებ (ოზონის შრის ეროზია, გაუდაბნოება, ტყეების განადგურება), რომელსაც ყოველდღიურად
ვაწყდებით,გააცნობიერებენ , რომ უფრო განათლებული მოქალაქეები უნდა გავხდეთ
გადაწყვეტილების მიღების პროცესში და ამ ვალდებულებას აქვს დადებითი მხარე.პროექტის
ფარგლებში, მოსწავლეები უკეთ გაიაზრებენ
მოსალოდნელ ეკოლოგიურ საფრთხეებს. (დააკვირდებიან
გარემოს, ადგილობრივ გარემოში
გამოავლენენ მათ გარშემო არსებული პრობლემებს და გააცნობენ
ერთმანეთს.) გამოვლინდება სტატისტიკა, თუ რომელ ქვეყნებში ხდება ყველაზე
სერიოზული ეკოლოგიური საფრთხეები. თითოეული სკოლა აირჩევს ეკოლოგიურ
პრობლემას და იპოვის არსებული პრობლემის
გადაჭრის გზებს და წარმოადგენს პრეზენტაციის სახით. მოსწავლეები შეასრულებენ
შესაბამის სამუშაოებს (დასუფთავება, გამწვანება, აქციების მოწყობა, ნარჩენების
დახარისხება და გადამუშავება და ა.შ.) და იზრუნებენ გარემოზე. თანატოლებსა და
უფროსებსაც მოუწოდებენ, გააკეთონ ეს კეთილი საქმე. პროექტის
ფარგლებში მოსწავლეები მოუყვებიან ერთმანეთს
თავიანთი
სკოლის,
ქვეყნის
,ქალაქისა
თუ სოფლის
შესახებ. ამ მიზნით, მოსწავლეები შექმნიან ინფორმაციულ
ვიდეოებს, პლაკატებს, ნახატებს, რომლებიც შეიქმნება სხვადასხვა კომპიუტერული
პროგრამების გამოყენებით. შეიქმნება პროექტის ბლოგი, სადაც განთავსდება მოსწავლეების
ნამუშევრები.
ისინი
გამოიყენებენ
ინგლისურს,
როგორც
რეალური
კომუნიკაციის
საშუალებას
და გააუმჯობესებენ
თავიანთ
ICT უნარებს
სხვადასხვა
ICT ინსტრუმენტების
გამოყენებით.
პროექტის აღწერა:
პროექტზე მუშაობისას ჩვენი მიზანი იყო მოსწავლეების მიერ სხვადასხვა ქვეყანაში ეკოლოგიური პრობლემების, კლიმატის ცვლილებებისა
და იმით გამოწვეული შედეგების შესწავლა
და მათი გადაჭრის გზების ძიება,ნარჩენების დახარისხებასა და გადამუშავებაზე პრეზენტაციების მომზადება და ერთმანეთისთვის გაზიარება
ონლაინ ჩართვების საშუალებით. გამწვანებისა და დასუფთავების აქციების მოწყობა .კომპოსტის
დამზადება სახლის პირობებში, შემოქმედებითობის ,კრეატიულობის ,სწავლის უნარის,გუნდური მუშაობისა და თანამშრომლობის უნარების განვითარება.
პასუხისმგებლობების გაზიარება
მუშაობის პროცესში. სხვადასხვა კომპიუტერულ პროგრამებში მუშაობა და ციფრული წიგნიერების და ისტ – ის უნარების განვითარება.ტოლერანტული გარემოს შექმნა. რესურსებისა და დავალებების თანაბარი წვდომა. პროექტში მონაწილე ბავშვების მიერ ინფორმაციული პლაკატების, ნახატების,პოსტერების, ვიდეოების შექმნა, ფოტოების გადაღება.
სასწავლო გეგმის მთავარი მიზანი არის სხვადასხვა საგნებიდან / დისციპლინებიდან მიღებული ცოდნისა და უნარების ინტეგრირება. სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული მოსწავლეების
უნარებისა და კომპეტენციების განვითარება, შედეგებზე ორიენტირება. თამაშის საშუალებით, პროექტმა სერიოზული სტიმული მისცა მოსწავლეებს
გამოიყენონ სხვადასხვა თემები შედეგის მისაღწევად, რა თქმა უნდა, ინტერდისციპლინარული მეთოდებით: ინგლისურენოვანი ახალი საინფორმაციო ტექნოლოგიები, ხელოვნება, ინგლისური ენა. გადატანა (ერთ სიტუაციაში მიღებული ცოდნის გამოყენება სხვაზე) და სხვადასხვა დისციპლინური გამოცდილების სინთეზირება.
მოსწავლეებს განუვითარდათ ჯგუფური მუშაობის, კვლევის, შემოქმედებითი, თანამშრომლობისა და პრობლემების გადაჭრის უნარები. მათ შეძლეს ახალი ცოდნის აგება წინასწარი ცოდნისა და გამოცდილების საფუძველზე.
ინგლისური - გააუმჯობესეს წერა, კითხვა და
ლაპარაკი. კომპიუტერი - შეძლეს კომპიუტერული უნარების განვითარება, ინტერნეტის
უსაფრთხო გამოყენება, სხვადასხვა პროგრამების სწავლა, ფაილების გამოსახვით და
მომზადებით
მეცნიერება: გაეცნენ კლიმატის ცვლილებას და Earch–
ზე დაბინძურების გავლენას. აწარმოეს სოციალური კვლევები: გარემოზე
თანამშრომლობა პარტნიორთა სკოლებს შორის.
პროექტში მონაწილე მოსწავლეებმა და მასწავლებლებმა განათავსეს ინფორმაცია თავიანთ
შესახებ მითითებულ გვერდზე.მოსწავლეებმა იმუშავეს ლოგოს შექმნაზე, რომელიც ასახავდა პროექტის სახელწოდების „ერთად ... დაბინძურებისგან თავისუფალი გარემოსკენ!“ აქტივობის ბოლოს შეირჩა საუკეთესო ნამუშევრები, რაც პროექტის მთავარი ლოგო გახდა. პროექტში ჩართულ მოსწავლეთა შორის შეირჩა ერთი სტუდენტი ადმინისტრატორი გავუზიარეთ ერთმანეთს ჩვენი წინადადებები და იდეები ინტერნეტის უსაფრთხო გამოყენების წესების შესახებ Linoit– -ის ბმულზე .პარტნიორმა სკოლებმა შექმნეს პროექტის რუქა, წარადგინეს სკოლები, ქვეყნები, ციფრული ტექნოლოგიების დახმარებით შექმნეს პოსტერები
პარტნიორი სკოლის მოსწავლეებმა და მასწავლებლებმა შექმნეს ონლაინ თამაშები, რომელსაც ყველა სიამოვნებით შეუერთდა. იყო ონლაინ ჩართვები, შეხვედრები ჩატში, სადაც ხალისით ჩაერთვნენ ჩვენი მოსწავლეები და ითამაშეს
კაჰუტი. სტუდენტებმა შექმნეს ვიდეოები კლიმატის ცვლილებების შესახებ, კომპოსტის დამზადებაზე, ნარჩენების
გადამუშავებაზე.
რადგან ამ წელს
eTwinning მიზნად ისახავს მედიაწიგნიერების პოპულარიზაციას და ხაზს უსვამს კრიტიკული
აზროვნების უნარების მნიშვნელობას, შევქმენით
პოსტერები და განვათავსეს მითითებულ გვერდზე.ასევე, შეიქმნა პოსტერები ინტერნეტ
უსაფრთხოებაზე.
ჩემმა მოსწავლეებმა
მოახდინეს პროექტში მონაწილე ქვეყნების დროშების კოდირება,მიიღეს მონაწილეობა Code
Week ივენთში „ერთად
... დაბინძურებისგან თავისუფალი გარემოსკენ!“ ასევე , დასუფთავების აქციებში,სოფლის მეურნეობის
საქმიანობაში
შექმნეს საგანმანათლებლო
თამაშები გლობალურ დათბობაზე,ბუნებრივ კატასტროფებზე
თანამშრომლობით შეიქმნა:
1. 4 ინტერნაციონალური გუნდი.
თითოეულმა გუნდმა
აირჩია სახელწოდება და დაწერა კანონები
etwinning ეთიკის შესახებ საკუთარი გუნდის სახელით
2. ჩატარდა მოსწავლეთა
კონფერენცია
მოსწავლეებმა შექმნეს ელექტრონული პრეზენტაციები, ვიდეო, ფოტო სლაიდები, სურათები და პლაკატები ქალაქზე,სოფელზე,ქვეყანაზე ,მეგობრობაზე,ითვინინგის
დღეზე,ინტერნეტის უსაფრთხოებაზე.
მათი გამოფენა გაიმართა სკოლაში, ისინი გამოქვეყნდა სოციალურ ქსელში, განთავსდა ბლოგზე. სტუდენტებს განუვითარდათ ჯგუფური მუშაობის, კომუნიკაციის, ენისა და შემოქმედებითი უნარები. მათ გამოხატეს ინტერესი მათ უკეთ ისწავლეს ICT ტექნოლოგიები
1 https://ar.padlet.com/osamahw33/uoz4flnl4qvr6hwk
https://read.bookcreator.com/Qn8KBZWFz0TzZ4lPxtxtEWXb0GD2/oDPdcHLzRuyekkquB0uTPg
https://www.youtube.com/watch?v=ZH-p7h0IYe0&t=5s
https://www.youtube.com/watch?v=zWRrPVRM5Ds&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=EIGD8SB101Q
https://biteable.com/watch/real-estate-ad-copy-2743898
https://view.genial.ly/60000667bbf1dd0fe835be49/presentation-climate-change-and-fashion
https://wordwall.net/resource/9412112/natural-disaster
https://wordwall.net/resource/9333023
https://wordwall.net/resource/9331817
https://www.youtube.com/watch?v=RqFIrnEBSpA
http://Tshunami
https://wordwall.net/resource/9656519/untitled1
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=12bf5be06f4a
https://www.youtube.com/watch?v=ZuBhLidy4V0
https://www.youtube.com/watch?v=iMRUES_RCIE
https://www.youtube.com/watch?v=yTPIiVDkFP8
https://learningapps.org/display?v=pktjbpvij21
https://mosaically.com/photomosaic/eb9048ce-1ce8-4031-83a0-07e25b37fa9e
https://learningapps.org/display?v=ppa01foqn21
https://www.youtube.com/watch?v=fStsCyqluVI&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=oVTpLoq2p3M&t=2s
https://www.youtube.com/watch?v=WNNMtZHR4_4
https://www.youtube.com/watch?v=METhkOZSfu0
https://www.youtube.com/watch?v=P-pU2WH8Ym4
https://www.youtube.com/watch?v=vbRuuzcmRhE
https://www.youtube.com/watch?v=HPUGH21Gazc
https://www.youtube.com/watch?v=QBLbZMZDbVo
https://read.bookcreator.com/Qn8KBZWFz0TzZ4lPxtxtEWXb0GD2/23gu6pRkQ9-WiFGYgwXhOg
https://biteable.com/watch/real-estate-ad-copy-2771505
https://www.youtube.com/watch?v=YGVOs0EuRjM
https://www.youtube.com/watch?v=Tl23ss0lT1E
https://www.youtube.com/watch?v=s4Bqu868dRo
https://www.youtube.com/watch?v=LMaUdIoGLjE
https://www.youtube.com/watch?v=NQI_BvYY-YQ
https://www.youtube.com/watch?v=KziP8rN-QME
https://www.youtube.com/watch?v=UlDOtSk-69M
https://www.youtube.com/watch?v=AzE4ISGjAA8
https://www.youtube.com/watch?v=7Hv3U0UL7Sw
https://www.youtube.com/watch?v=jd5bpORvdxk
https://www.youtube.com/watch?v=obG0ROBbXPE
https://www.youtube.com/watch?v=P4MibpFRGsM
https://www.youtube.com/watch?v=i4v487FUpUk
https://online.fliphtml5.com/rybhm/iedl/
https://im-a-puzzle.com/global_warming_2n2yxq1db.puzzle
https://www.youtube.com/watch?v=23RtG7zhXLA
https://www.youtube.com/watch?v=8-B9LsYSy2Q
https://www.youtube.com/watch?v=-O76pf0lDug
https://www.youtube.com/watch?v=JwcAdNkC6HE
https://www.youtube.com/watch?v=fGb1ppCVNt8
https://www.youtube.com/watch?v=t1N_3gKl5kM
https://biteable.com/watch/2954809/17069b53f5424b63428584af89b94fa8f558b031
https://www.youtube.com/watch?v=p-EuieAVjgw&t=1s
მოსწავლეებს შეუძლიათ დაიცვან გარემო დაბინძურებისგან:
1- განახლებადი ენერგიის გამოყენებით .
2- .3 - ხეების დარგვით
3- 4 - წყლის დაზოგვით
4- 5 ფერადად გაფორმებული გადამუშავების ურნების განთავსებით
შემცირება, ხელახლა გამოყენება, გადამუშავება არის დაბინძურების შემცირების გასაღები
• ნუ დაწვავენ ნივთებს.
• დაიცვან წყლის რესურსების სისუფთავე.
• ნუ გადაყრიან ნარჩენებს მდინარეში ან ზღვაში.
მოაწყონ დასუფთავების კამპანია--
იზრუნონ გარემოზე.
მიიღონ გარემოსდაცვითი ცნობიერების პროგრამებში მონაწილეობა
ჩემი როლი ჩემს მოსწავლეებთან ეფექტური იყო გარემოსთვის დამაბინძურებელი მასალების გადამუშავების თვალსაზრისით, დამუშავებული ფართობის გაზრდის გარდა, რადგან მას აქვს როლი დაბინძურების შემცირებაში.
ბუნებრივი კომპოსტის
გამოყენება ქიმიური სასუქის ნაცვლად სასარგებლოა გარემოს შენარჩუნებისათვის.
ქიმიური სასუქების გამოყენება მავნებლების გასანადგურებლად იწვევს
მიკროორგანიზმების მკვლელობას, რაც ხელს უწყობს ნახშირბადის შენარჩუნებას
Together ... towards a pollution-free environment
About the project
The aim of this project is to enhance awareness of climate change, as pollution is one of the biggest problems facing the world, through adopting correct practices, cooperation, exchange of experiences and ideas, and their sharing with others.
And because we consider climate protection a major issue. Therefore, we want to encourage young people to be more aware and think about the environmental issues (ozone layer erosion, desertification, destruction of forests) that we face daily in order to become wiser citizens in decision-making and that this commitment has a positive impact on their environment in this project.
In this project we will work to raise awareness of the importance of maintaining an environment free of pollutants. So that all members can participate in finding solutions to environmental problems, such as planting trees, recycling etc.
Let's be responsible for our environment and make it pollution-free, no. We can remain bystanders and must fight for our future.
The aim of this project is to enhance awareness of climate change, as pollution is one of the biggest problems facing the world, through adopting correct practices, cooperation, exchange of experiences and ideas, and their sharing with others.
And because we consider climate protection a major issue. Therefore, we want to encourage young people to be more aware and think about the environmental issues (ozone layer erosion, desertification, destruction of forests) that we face daily in order to become wiser citizens in decision-making and that this commitment has a positive impact on their environment in this project.
In this project we will work to raise awareness of the importance of maintaining an environment free of pollutants. So that all members can participate in finding solutions to environmental problems, such as planting trees, recycling etc.
Let's be responsible for our environment and make it pollution-free, no. We can remain bystanders and must fight for our future.
AIMS
- Increasing the community’s awareness of climate change and its consequences on life and educating our younger generation to be responsible for the environment
- Developing ICT skills
Highlighting the impact of our school community on our environment, so each school will choose an environmental issue and find solutions to it.Improving language skills by communicating in English, making new friends and exchanging experiences with partner schools
- To develop the spirit of art and creativity among students
- Through reading, students will improve their creative skills, develop critical thinking and find solutions to environmental issues(Recycling, planting etc.)
Together as a school, we want to set an example to better deal with our resources
Gain knowledge about the impact of daily habits on the environment such as water and energy consumption, plastic packaging, etc.
We do not want to be indifferent to our planet
- Increasing the community’s awareness of climate change and its consequences on life and educating our younger generation to be responsible for the environment
- Developing ICT skills
Highlighting the impact of our school community on our environment, so each school will choose an environmental issue and find solutions to it.Improving language skills by communicating in English, making new friends and exchanging experiences with partner schools
- To develop the spirit of art and creativity among students
- Through reading, students will improve their creative skills, develop critical thinking and find solutions to environmental issues(Recycling, planting etc.)
Together as a school, we want to set an example to better deal with our resources
Gain knowledge about the impact of daily habits on the environment such as water and energy consumption, plastic packaging, etc.
We do not want to be indifferent to our planet
WORK PROCESS
Work on the project will start in early November and continue until May, extended months (due to the Covid-19 Pandemic).
Division of roles and assignment of tasks between schools during a specific period of time within a specific and clear plan to achieve the goals
The students of each school will form a team. Each school will select an environmental issue and present solutions to it via presentation.
Complete the assignments on the teacher and student pages
Pupils make postcards about their daily school life and brief information about their city, make posters How can we reduce water and electricity consumption in schools or in our homes and exchange pictures How to protect our nature (working in school gardens or planting trees)
Students will participate in reading about environmental issues from recycling, saving water, avoiding pollution etc. (and making use of Twinspace tools)
Participate in project-related presentations, e-book, final product, and flyer
Work on the project will start in early November and continue until May, extended months (due to the Covid-19 Pandemic).
Division of roles and assignment of tasks between schools during a specific period of time within a specific and clear plan to achieve the goals
The students of each school will form a team. Each school will select an environmental issue and present solutions to it via presentation.
Complete the assignments on the teacher and student pages
Pupils make postcards about their daily school life and brief information about their city, make posters How can we reduce water and electricity consumption in schools or in our homes and exchange pictures How to protect our nature (working in school gardens or planting trees)
Students will participate in reading about environmental issues from recycling, saving water, avoiding pollution etc. (and making use of Twinspace tools)
Participate in project-related presentations, e-book, final product, and flyer
EXPECTED RESULTS
Spreading and promoting awareness in the school and the local community of environmental problems
Spreading the spirit of cooperative work between students and teachers
At the end of the project we expect the participants to raise awareness about environmental problems
Encouraging cooperation between students and developing team spirit
The formation of an educated generation capable of communicating using the English language and social media
Students and teachers gain the skill of solving problems.
The ability to develop generations that are more tolerant, understanding and more able to distance themselves from everything that leads to harm to the environment
Create an e-book for participating schools
Spreading and promoting awareness in the school and the local community of environmental problems
Spreading the spirit of cooperative work between students and teachers
At the end of the project we expect the participants to raise awareness about environmental problems
Encouraging cooperation between students and developing team spirit
The formation of an educated generation capable of communicating using the English language and social media
Students and teachers gain the skill of solving problems.
The ability to develop generations that are more tolerant, understanding and more able to distance themselves from everything that leads to harm to the environment
Create an e-book for participating schools
Huda Alsalem (Founder)
Art, Astronomy, Biology, Chemistry, Citizenship, Classical Languages (Latin & Greek), Cross Curricular, Design and Technology, Drama, Economics, Environmental Education, Ethics, European Studies, Foreign Languages, Geography, Geology, Health Studies, History, History of Culture, Home economics, I am not teaching, Informatics / ICT, Language and Literature, Law, Mathematics / Geometry, Media Education, Music, Natural Sciences, Philosophy / Logic, Physical Education, Physics, Politics, Pre-school Subjects, Primary School Subjects, Psychology, Religion, Social Studies / Sociology, Special Needs Education, Technology
Art, Astronomy, Biology, Chemistry, Citizenship, Classical Languages (Latin & Greek), Cross Curricular, Design and Technology, Drama, Economics, Environmental Education, Ethics, European Studies, Foreign Languages, Geography, Geology, Health Studies, History, History of Culture, Home economics, I am not teaching, Informatics / ICT, Language and Literature, Law, Mathematics / Geometry, Media Education, Music, Natural Sciences, Philosophy / Logic, Physical Education, Physics, Politics, Pre-school Subjects, Primary School Subjects, Psychology, Religion, Social Studies / Sociology, Special Needs Education, Technology
Huda Alhwaiti (Founder)
Lula Khvichava
LEPL Zugdidi muncipality village Chkhoria public school, Zugdidi, Georgia
Foreign Languages, Language and Literature
Project name: Biodiversity of my country
Short description
Understanding the importance and role of biodiversity in people's lives. Studying the extinct, vulnerable and endangered flora and fauna in one's own country and sharing it with students from other regions and countries participating in the project.
Languages-- English
Aims:
Raising students' awareness about ecology and biodiversity, understanding the dangers of changing biodiversity in the region, city, country and searching for ways to avoid dangers. Increasing community involvement in terms of ecology and environmental protection. Studying the biodiversity of one's own village, city, region, country and participating in the project Share with students.
Better mastery of research-searching, cooperation, communication, web 2 tools and English language skills among students.
Sustainable Development Goal 15 Earth's Ecosystems
Work process:
Activity 1 Presentations of students from schools participating in the project
Activity 2 Presentations of teachers of schools participating in the project
Activity 3 Presentation of participating students' country, village, city, school -
Activity 4 Biodiversity through my lens /Photos taken by students/
Activity 5 Celebrating Earth Day / Organizing cleaning and greening campaigns, showing films /
Activity 6 Students create pictures, booklets, e-posters and books, videos about their country's biodiversity and organize an exhibition.
Activity 7 Species included in the Red Book / Flora and Fauna /
Activity 8 Visit to the botanical garden near the school / Pupils' impressions /
Activity 9 Pupils' presentations about widespread biodiversity in my school, village, region, city, country (optional)--online conference
Activity 10 Project reflection
Expected results:
Increased awareness of biodiversity;
Eco Square arranged in the school yard;
students caring for flora and fauna;
Students' works published in Twinspace, Facebook, blog;
Presentations created by students, drawings, booklets, electronic posters and books, videos, photos taken
Developed 21st century skills.
LEPL Zugdidi muncipality village Chkhoria public school, Zugdidi, Georgia
Foreign Languages, Language and Literature
Project name: Biodiversity of my country
Short description
Understanding the importance and role of biodiversity in people's lives. Studying the extinct, vulnerable and endangered flora and fauna in one's own country and sharing it with students from other regions and countries participating in the project.
Languages-- English
Aims:
Raising students' awareness about ecology and biodiversity, understanding the dangers of changing biodiversity in the region, city, country and searching for ways to avoid dangers. Increasing community involvement in terms of ecology and environmental protection. Studying the biodiversity of one's own village, city, region, country and participating in the project Share with students.
Better mastery of research-searching, cooperation, communication, web 2 tools and English language skills among students.
Sustainable Development Goal 15 Earth's Ecosystems
Work process:
Activity 1 Presentations of students from schools participating in the project
Activity 2 Presentations of teachers of schools participating in the project
Activity 3 Presentation of participating students' country, village, city, school -
Activity 4 Biodiversity through my lens /Photos taken by students/
Activity 5 Celebrating Earth Day / Organizing cleaning and greening campaigns, showing films /
Activity 6 Students create pictures, booklets, e-posters and books, videos about their country's biodiversity and organize an exhibition.
Activity 7 Species included in the Red Book / Flora and Fauna /
Activity 8 Visit to the botanical garden near the school / Pupils' impressions /
Activity 9 Pupils' presentations about widespread biodiversity in my school, village, region, city, country (optional)--online conference
Activity 10 Project reflection
Expected results:
Increased awareness of biodiversity;
Eco Square arranged in the school yard;
students caring for flora and fauna;
Students' works published in Twinspace, Facebook, blog;
Presentations created by students, drawings, booklets, electronic posters and books, videos, photos taken
Developed 21st century skills.
No comments:
Post a Comment